Kati kodutööd

pilt
NATUKE KÕIKE JA ALATI MIDAGI UUT!!!
.: NATUKE MINUST :.

PÄIKE, vesi ja liiv

kohvikud, näiteks Kohvik CREPP Tartus

Itaalia köök (pastaroad)

Kodus mõnnata, kuulata head muusikat, nautida head veini ning häid filme.

Photobucket
HIspaania keelne pärliajakiri
Ilona blogi
Lin blogi

.: MINU LEMMIK pärliblogid:.

.: MINU LEMMIK blogid:.

.: EI MEELDI:.
sombune ilm ja kõva tuul,

kisa, kära,

inimeste väiklus ja kitsarinnalisus
.: PROJEKTID MILLES OSALEN:.

.: KOOSTEGEMISED:.

.: VALMINUD KOOSTEGEMISED:.

Olen päkapikk 2008

.: VALMINUD PROJEKTID :.

.: SÕNASEPP:.
KES PALJU TEEB SEE PALJU JÕUAB!

Terves kehas terve (erk) vaim!
.: VIIMASED POSTITUSEDs :.
Viimased postitused
Mai 2006
Aprill 2006
Veebruar 2006

.: MINU ABSOLUUTSED HETKE LEMMIKUD:.

LEMMIKRAMAT:
Dan Brown: Da Vinci kood

VIDEVIK- S. Meyer

Robin Sharma: Pühamees, surfar ja tippjuht

LEMMIK FILM:
Sügislegendid- super

"The Game"- põnev, kuid vaid esimesel korral

Dejavu- põnev ja hirmu tekitav

Anna ja Kuningas- romantiline

Toscana päikese all- positiivne

City of the angels- romantiline, traagiline

LEMMIK MUUSIKA:

271688

28 Juuni 2007
MASSTOODANG ja ORIGINAALSED, AINUKESED

Nüüd olen siis nii kaugele jõudnud, et kammin Las Palmase India ja Hiina poode, kus müüakse ehteid. Kaelakeesid ja käevõrusid, kui täpsemalt rääkida. Ostan kokku, lammutan ja teen uued ja originaalsed. Samas kasutan ka Eestist ostetud materjali, Helmehaldjast, ja kombineerin kohaliku segasumma suvila laes rippuvate klaashelmestega. Põnev!!!

Tahtsingi teile näidata sõbrannalt kingiks saadud pärlisegu: korallipallid, puu ja teokarbilitrid, millest sai siis kombineeritud sellised kõrvarõngaid.

Ja siis veel segasumma poest leitud lõigatud teokarbid millele panin rõnga ja konksu külge ja valmis saigi. Lihtne ja ilus.

Igavene jama, mul on igati hea fotoaparaat aga lähivõtted tulevad udused, kahju!

Vot nii, järgmise korrani!
nuputaja-Kati posted @ 21:46 - Link - kommentaarid (4)

25 Juuni 2007
Ehtehullus

Nüüd olen minagi sellesse haigusesse nakatanud. Kuna olen siin, võrreldes teiega, päris kaugel on ka mu ehtematerjal teistsugune.

Tellimustöö: Valge koralli komplekt punase väikese kiviga ja lihtne valge valgete pärlikestega

Lihtsad väikesed valged kobarad, luutükikesed

nuputaja-Kati posted @ 20:46 - Link - kommentaarid (9)

24 Juuni 2007
Jaanipäev ehk Dia de San Juan

Lubasin siin eile, et jutustan teile milline näeb välja jaanipäev kanaarlaste moodi. Peaks ütlema, et jaanipäev oli kanaarlastele nagu piknik rannas. Kui muidu on rannas, avalikus rannas, tule tegemine keelatud, siis sellel ööl oli see lubatud. Rannad olid täis väikeseid tulekesi, sest ega seda tule materjali ju nii võtta polegi nagu meil Eestis.

Meie käisime Titoga siis Playa del Inglesis. Inimestel, kes on Gran Canarial käinud on see nimi tuttav, teistele aga infoks, et Playa del Ingles on Gran Canaria suurimaid ja tätsamaid naturaalseid randu saare lõunaosas. Põhja jääb, pealinn, koos oma 4 km pika playa Las Canterasega.

Niisiis........ rand oli paksult inimesi täis, rannatoolid olid sellel ööl "tasuta", ning need kes olid ennem randa tulnud, pikutasid mõnusalt toolidel. Inimesed olid kaasa toonud piknikukorvid ja sõna otseses mõttes pidasid südaöist piknikku, ujusid, tantsisid, kitarri või maki muusika järgi ja tundsid elust mõnu. Purjus inimesi aga ei näinud ma kusagil. Paralleelselt rannapeoga oli pidevalt tegevuses rannapatrull, kes jälgis, et kõik inimesed, kes vette läksid ka välja tulid. Tuunide juures oli keset randa ka üles pandud lava, kus kella kahe paiku ka elav muusika mängima hakkas.

Meie läksime aga kergema vastupanu teed ning istusime rannavaatega restoranis, sõime pitsat ja cnoccisid ja nautisime suvist sooja õhku ja olustikku. Siis kui kella kahe paiku tõeliseks peoks läks, hakkasime kodu poole liikuma, sest minu mees pidi juba hommikul kell 7.00 tööle minema.

Muide nägin ka üle tule hüppajaid!!! Aga meie jaanituli, just tuli, jäi ikka nende lõkekestele tugevalt alla.

Nyyd siis käsitööjuttu ka.

EL TALLER

On ikka üks võrratu pärli=kommipood! Silme eest läheb kirjuks ning rahakotil on valus. See kord jälgisin just ehteid, mida poes töötavad müüjad soovi korral sinu silme all kokku monteerivad ning ka ajaviiteks müüki panevad. Kui muidu on kanaari saarte poodidel ikka siesta, siis see on üks väheseid poode, mis on lahti kella 10-22. Kahjuks unustasin fotoaparaadi koju, aga kui järgmine kord jälle poodi lähen, siis teen teile pilte ka. IMEILUSAD JA SUURSUGUSED EHTED! MODERNSED, oleks vist kõige õigem sõna, ning GLAMUURSED!

MULLE JÄI SILMA JUST SÕRMUSE TOORIK! Analoogne, mida Ampsak oma blogis hiljaaegu tutvustas (LONDONIST ostetud).

MIna ostsin endale hunnik ninni ja nänni ning valmistasin käeketi:

Pole küll põhjalikult eesti neti pärlipoodidega tutvunud, kuid mulle tundub, et selliseid väikseid efektseid jublikaid sealt vist osta ei saa. Pole silma jäänud. Mari Marike kyll kasutab oma ehete juures analoogseid, kuid kahtlustan, et need on ostetud mujalt.

Lisaks käeketile meisterdasin endale siis laavakivi mummudest ja lihvitud korallist kõrvarõngad

Saladuskatte all mainin, et minu värvipaki saaja saab endale üheks kingiks ka selle poe "aardekesi" oma lemmiktoonis, või väikse alavarjundiga

Egas siis midagi, järgmise korrani!
nuputaja-Kati posted @ 18:07 - Link - kommentaarid (7)

23 Juuni 2007
JAANIPÄEV

Nagu eelmises postituses mainitud sai, oli mul plaanis selleks kolmapäevaks valmis saada sõbrannale üks suvetopp ja see Eesti poole lähetada koos lahkuva tuttavaga. Valmis sai!!!
Palus teine juba eelmine aasta ühte topikest aga kuna ta nii suur ja ümmargune oli, lubasin talle teha järgmiseks aastaks, kui ta taas omas mõõdus on. Nyyd saab siis ilusal suvepäeval titevankrit lükates moetoonides unikaalse topiga uhkeldada.

MInu esimene topp mis sai tehtud kahes toonis.

Rinnaosa sai tehtud kollane, et paistaks rinnakam ja keskosa jällegi roheline, et paistaks saledam, ning lõpuks vöö kohale üks vöö taoline vaheheegelduspala. Loodame, et talle meeldib, sest teie näete seda toppi ennem kui tema

Sai siin juba eelmises postituses mainitud, et töötan haiglas, nyyd siis täpsemalt. Töötan ühes taastusravi erahaiglas füsioterapeudina. Siin, ja ka eestis, on ikka kombeks tuua sinuga tegelenud terapeudile või arstile, kes muudavad mingil moel patsientide elu, tänutäheks midagi. Nii siis on mu kinginimekiri jällegi pikenenud. Seekord tahan teielegi näidata oma kinki, kuna too on käsitööalane. Mulle kingiti ise tehtud kell. Päris huvitav, materjal mida on kasutatud ei ole savi ega ka plasteliin, miski hoopiski muu.

Mulle meeldib!

MIs veel! Sai siin täna Las Palmase pärlipoodi külastatud. Tulin koju rahakott õhem, kuid mis sealt kaasa sai ostetud ja mis sellest valmis, sellest juba homme. Nyyd tõttan hispaanlaste stiilis jaanitulele, kuidas see välja näed, sellest juba siis homme!

ILUSAT JAANI KALLID ISETEGIJAD!

nuputaja-Kati posted @ 21:09 - Link - kommentaarid (5)

18 Juuni 2007
"TURUPÄEV"

Kuna Hispaanias on kombeks tööle minnes ilus olla, isegi kui töötad kitlis (mitte meikides, vaid ehteid kandes), siis on mullegi see komme külge hakanud. Haiglas tööle minnes: rippuvaid kõrvakad ja käevõru, kett kaela (siiski tagasihoidlikum variant).
Niisiis.... läksin üks päev tööle oma esimeste päris enda tehtud kõrvakatega ja sinna juurde leitud kaelakeega (poest ostetud). Tüdrukud tööl olid nii vaimustatud, et üks nendest tegi mulle ettepaneku, et mis sa endale teed, tee meile ka ja müü....

Mis siis ikka, nokitsesin natuke, lasin fantaasial lennata, ostsin paar käeketti ja lammutasin ja .... valmis oligi posu kõrvarõngaid.

Võtsin töö juurde kaasa ja kätte jäid vaid 2 paari 15-st. Polegi nii paha algaja kohta, sain innustust, sain tellimuse ja järgmiseks esmaspäevaks lubasin siis veel tuua.

Millest siis jutt..

Valged koralli sarjast: valged väikse valge pärliga, valged puu mummuga keskel ja puumummuga otsas ning endale jäid üleni valged mis pildi peal aga pole.

Roosad luu-koralli vahepealsed. Puumumm on muide Eestist, Tartu suvelaadalt ostetud ja lammutatud.

Pärlid: minu suve lemmikud, mis aga mu hispaanlastest töökaaslaste jaoks olid liiga klassikalised. Aga peole minekuks ostsid kyll.

Karamelli värvilised ja pruunid puu pärliga

Suvised värvilised rõngad: helesinised, roosad ja pärliga.

Kõige suurem kulutus olid hõbedast konksud: 0,40 eurosenti paar, mis tegelikult ju polnudgi nii kallid (hõbedaprooviga)

KUi nüüd arvate, et olen järgmine kes heegelnõela nurka viskab ja pärlimaaniasse satub, siis nii see pole. Paralleelselt valmib ikka heegeldatud asju ka. Hetkel on kohe valmimas suvetopp sõbrannale, mis peab juba kolmapäeval Hispaaniast Eestisse sõitma.

nuputaja-Kati posted @ 19:58 - Link - kommentaarid (3)

13 Juuni 2007
PÄRLILAINEL

minu teine katsetus pärlilainel. Eestist saadud helmehaldja pakis olnud bee˛ist pärlisegust nokkisin välja sellised pärlid ja valmis väike lihtne kaelakee.

Keegi küsis, et kas ostan enamuse oma materjalist eestist. Võib ütelda, et jah aga siit ostan ka, sest lihtsalt nii on odavam ja neti teel on kergem tellida kui minna poodidesse otsima.

nuputaja-Kati posted @ 09:05 - Link - kommentaarid (5)

10 Juuni 2007
UUS LEMMIK-TIBUKOLLANE!

Selline ilm nagu on hetkel Eestis on minul kogu aeg siin kanaaride, vahest pilvine, vahest tuulisem aga alati soe. Nüüd siis saate Teie ka aru, miks mul vahest käsitöö ei edene-ilm lihtsalt kisub randa ja mina olen suur ranna fänn.

Käsitööjuttu ka. Valmis sai suvine kotike, paar nädalat tagasi ostetud kohalikust segasummasuvila poest-seekord siis kollane. Kui olen muidu ikka punase-valge-musta-roosa ja helesinise fänn siis nüüd eksib mu riidekappi sisse uusi toone. Peasüüdlane on ikka kliima ja aastaringne suvi. Sellega siis saab seletada oran˛i käevõru, kollast kotti..... VÄRVID-VÄRVID ja päike!

Olen hetkel vaimustatud pärlitega heegeldamisest. Nii saigi ilusale kollasele kotitoorikule peale lisatud heegeldatud päevalill, mis on siiski enam päikese moodi
päevalill siis lähemalt ka

Millega siis veel on tegeletud. Kuna elan nii umbes kilomeeter rannast, siis jalutan oma koerakesega õhtul randa. Tema jookseb ja mina otsin teokarpe. Kokku on korjatud juba niipalju, mis nendest saab näete tulevikus

See nädal oli paki nädal!!! Ema pakiga saabus lsaks muule põnevale ja lahedale Fimo ja pärli hunnik, nii et varsti saab Teile näidata ehteloomingut, võtmehoidjaid ja kotikaunistusi....

Veel lisan ühest huvitavast hispaania keelsest heegeldamise ajakirjast paar kenat asja, et tekitada huvi ja anda ideid. Üldiselt peaks ütlema, et siin liigub väga palju ajakirjuheegeldatud linikute ja üldse kodukaunistuse kohta ja väga heegeldatud riiete kohta.

Ius valge- lilleline

ilus valge-kollase ja halli kombinatsioon

Keegi kunagi küsis minu käest, et kuidas kohalikud inimesed suhtuvad minu käsitöökiresse.... Olen nagu imeinimene, kes oskab teha kõike. Nad ei suuda ära imestada. Kohalikud naised tikivad ristpistes.... Meie, eesti naised, oleme põhjalikumad ja mitmekülgsemad

nuputaja-Kati posted @ 17:02 - Link - kommentaarid (14)

02 Juuni 2007
KATSIKUKINK

Paar päeva tagasi käisime tuttavatel külas, kellel sündis kaks nädalat tagasi tütreke. Kui aus olla siis ei oskagi kohe nii pisikesele midagi viia, niisiis käisime luureretkel ja täna läheme siis uuesti ning viime kaasa kingituse

Kiirelt valmistasin talle siis roosa mütsikese ja peavõru.

Lihtne ja armas, nagu ma ikka armastan teha.

nuputaja-Kati posted @ 10:05 - Link - kommentaarid (8)