Tintsiku näputöökroonika
Kuduhoolik
28 August 2007
Ühe laia ja lõputu musta triibu sees lõksus

Quote:
mulle meeldib mõelda, et elu on nagu sebra - musta triibu järgi tuleb alati valge, ehk siis kunagi ei jää halb püsima. oma elus olen seda ka tähele pannud, et just nii see ongi. vahel on mõni must triip laiem, vahel valge, aga kunagi ei jää must püsima!!!
16 Aug 2007 - 09:54
Kommenteerib metsamaku

Nii kirjutas metsamaku pisihaldja blogi kommentaariks. Lugesin seda ja mõtlesin, et nii ta on jah, et musta perioodi järel tuleb jälle helgem ja valgem, aga kui see must parasjagu nii lõputu ja lootusetu tundub, siis lihtsalt ei näe sellest kaugemale.

Tegelikult tahtsin teile, armsad blogilugejad, öelda seda, et palun varuge veidi kannatust. Küll see Hiiumaa vol. 3 ka kunagi piltidena siia jõuab ja paljud muud vahepeal teoks saanud asjadki. Aga hetkel teen vaid kõige hädapärasemaid tööasju, muud asjad lihtsalt ei edene. tintsik on oma elu ja iseendaga üsna pahuksis. Kuidas küll tahaks aega tagasi pöörata ja kõik tehtu olematuks muuta! Aga ei saa. Saan ainult andeks paluda neilt, kellele kunagi haiget olen teinud ning loota, et musta triibu järel jälle kunagi valgem paistma hakkab...
tintsik kirjutas @ 12:10 - Link - kommentaarid (10)
03 August 2007
Kuidas tintsik Hiiumaal käis, VOL 2

Minu pere ei ole väga käsitööhuviline. Nad on küll nõus tarbima käsitööna valminud asju, aga asjade tegemine või valmimisprotsess neid millegipärast ei köida. Samuti ei suuda nad pikka aega ühel kohal olla, eelistades aktiivset puhkust, eriti hästi läheb peale igasugune ekstreemtegevus.

Nii nad siis teatasidki, et lähevad vaatavad ringi ja püüavad otsida ühe sobiliku ujumiskoha. Võtsid mu auto ja kõik sealolevad asjad ning kadusid.
Isetegijad olid aga ühe ekstreemala enne meie saabumist juba ära teinud, nimelt käsitöise orienteerumismängu. Nagu juuresolevalt kaardilt näete, siis muutis orienteerumist põnevamaks ümbritsev salapärane džungel:

Üheks ülesandeks oli kududa võimalikult väike sokk, pildil need sinised rippuvad asjad ongi minisokid.
Kõik ülesanded lahendas kõige paremini ning võitjaks kuulutati see võistkond:

Iseenesestmõistetavalt on Isetegijate kokkusaamistel kõikjal isetehtud asjad, püüdsin neist mõned ka pildile:

Sama iseenesestmõistetav on seegi, et näpud peavad pidevalt käima ning uusi kauneid töid valmis ka kokkutulekul:

Karnaaksu ümber kogunes õpihimuliste IT-ikate summ, kes iga vilunud käeliigutust meelde püüdsid jätta.
Mehedki olid huvilised

Vaatasin minagi karnaaksu ja mõtlesin, et küll kõrvalt vaadates tundub kõik lihtne ja loogiline, ise sama asja kodus proovides olin koba mis koba.
Lastel oli suvepäevadel lõbu laialt - õuesjooksmiseks oli ilm väga ilus ja ruumi oli ka mõnusalt palju. Siin on üks väike veesõdalane:

Mis te arvate, keda "tulistatakse"?

"Kes aias, kes aias, pallike on aias..."

Väga usin lugeja - kõiki tähti tundis, esimene täht emme nimest oli "trrrrr"

Nii, ja tuleb ka VOL 3, sest mitte kõike, mida olen tahtnud öelda, pole veel ära öelnud
tintsik kirjutas @ 14:00 - Link - kommentaarid (5)
02 August 2007
Kuidas tintsik Hiiumaal käis, VOL 1

Et kõik ausalt ja algusest ära rääkida, tuleb alustada sellest, et veel nädal enne IT suvepäevi ei teadnud mina, kas ma lähen Hiiumaale kahekesi koos Hettyga või tuleb ka minu pere kaasa. Lõpuks nad siiski otsustasid kõik tulla. Pakkisin kokku oma asjad ja kassi, šoppasime mehiselt (ikkagi 3 päeva mandrilt ära ju) ja reede õhtul hakkasimegi Tartust Hiiumaa poole sõitma. Paides ootas meid Hetty. Trügisime oma kodinaid pagasnikus veelgi koomale ja surusime ka Hetty telgi ja muud pakid autosse (mõned tomatid vist said natuke muljuda selle käigus). Türil andsin oma kassi õe poole hoiule (aitäh, armas õeke, kassikantseldamise eest!) ja edasi läbi Rapla ning Märjamaa jõudsimegi Rohuküla sadamasse. Broneerisin autole koha 24.00 väljuvale praamile ja ootamisaega sadamas oli täpselt nii kaua kui kulus piletite ostmiseks ja praamilesõiduks. Merereis kulges tõrgeteta, kui muidugi välja arvata see, et praam oli tugevalt kreenis vasakule. Teenindav ettekandja arvas selle kohta, et ju on autod nii "pakendatud", et ühele poolele kiiva kisub. Õnneks ei kiskunud liiga kiiva
Saarele jõudes viisime kõigepealt Hetty Vahtrepale. Kuna kell oli peaaegu 2 öösel, siis oli kogu laagriplats pime. Hetty telk sai püsti autotulede valgel. Küllap ajasime oma kolistamisega nii mõnegi varajase uinuja uuesti üles, aga telgist välja küll keegi ei tulnud ja unesegast sõimu ka ei kostunud. Hetty jäi asju telki tõstma ja meie sõitsime oma ööbimispaika. Järgmisel päeval kuulsime Hettylt, et tal oli nalja ka saanud selle telkipugemisega, SIIN kirjutab ta sellest ise pikemalt.
Kuna õhtul (loe: öösel) saime magama väga hilja, siis laupäevane ärkamine venis peaaegu lõunasse. Enne laagriplatsile suundumist sõitsime veidi ringi, vaatasime Pühalepa kirikut, kus tutvusime väga toreda kirikuperenaise ja ka kellamehega, kes pajatasid huvitavaid lugusid nii kirikust, inimestest kui erinevatest kirikukelladest.

Meil on nüüd oma tuttav kellamees Hiiumaal, kutsus meid järgmiseks õhtuks tagasi, kui ta jälle kella helistab ja lubas tornis kellasid ka näidata. Paraku järgmisel päeval me tema kirikusse ei jõudnud.

Kiriku juures patseeris ringi ka üks kass, kes pidi väga usin kirikuskäija olema. Midagi üritas ta meile ka "rääkida", aga see kassikeelne jutt jäi meile kahjuks mõistetamatuks:

Kui me lõpuks Vahtrepa õuele jõudsime, tegeles enamus seltskonnast kehakinnitamisega ja niisama olemisega:

Õhtul kirjutan teise poole fotoreportaažist ka valmis, praegu aga linna šoppama.

Kell 0:40
Ei kirjuta täna enam midagi, lähen parem kiiresti magama, enne kui külmkapi kallale torman
tintsik kirjutas @ 12:27 - Link - kommentaarid (2)
01 August 2007
Minu käsitööblogi on vaadatud üle 20 000 korra. Seda alates 25.jaan.2007. Aitäh kõigile, kes te olete siin käinud ja öelnud ja arvanud ja soovinud ja soovitanud - te ei teagi ju tegelikult, kui toredaks olete muutnud kõik need päevad, mis olen veetnud teie seltsis. Olen taas hakanud kuduma ja heegeldama ja tikkima ja õmblema, rääkimata asjadest, mida kunagi varem ei olnud proovinud. Täna saan hakkama ka iseendale ehete tegemisega (kuigi arenguruum on tohutu), oskan polümeersavist vahvaid asju teha, tean, misasi on hargipits. Isegi keraamikavärve sain proovida tänu Isetegijale.
AITÄH, ET OLEMAS OLETE!
tintsik kirjutas @ 22:25 - Link - kommentaarid (6)
Testid ja mängud

Viimasel ajal ei jõuagi muud postitada kui ainult mängude ja testide tulemusi, üks järjekordne siin:

What color is your soul painted?

Orange

Your soul is painted the color orange, which embodies the characteristics of balance, heat, enthusiasm, flamboyance, playfulness, aggression, over-emotion, danger, desire, strengthens the ability to concentrate, attraction, adaptability, and stimulation. Orange falls under the element of Fire, and symbolizes glory and fruits of the earth.

Personality Test Results

Click Here to Take This Quiz

quiz
Quizzes and Personality Tests

Oranz värv ei ole mulle suurema osa elust meeldinud. Leidsin selle värvi umbes 6 aastat tagasi ja hetkel on tal kindel koht minu lemmikute hulgas.
Aga ma kindlasti tegelen järgmisena Hiiumaa piltide ja suvepäevade kokkuvõttega, tegelikult pool teksti kirjutasin juba mõned päevad tagasi valmis, vaja natuke veel piltidega mässata.
tintsik kirjutas @ 21:42 - Link - kommentaarid
445107 huvilist on minu blogi uudistamas käinud :)