LumiDesigns
Asukoht: Hispaania, Madriid
Tähtkuju: neitsi
Meeldib
viimasel ajal meeldib vaikus üle kõige :)
Ei meeldi
ehh, kõik on nagunii mõtlemises kinni :)
Lemmikud lingid
UUS KODULEHT!
Vana koduleht
Tuulik tuulutab...

Mõttetarkus
Suurim ruum maailmas on arenguruum
Arhiiv
Oktoober 2008

Veel

lemmik raamat
Neale Donald Walsch "Jutuajamised Jumalaga"

lemmik film
Viimasel ajal pole eriti olnud aega filme vaada. Kõigi aegade lemmikuks on siiani "Valel ajal vales kohas"

lemmik muusika
Kuulan heameelega kõike, millel on ilus meloodia

LumiDesigns
Peamiselt poolvääriskividest ehted, sekka satub ka muud
28 Juuli 2010
Kõigepealt annan teada, et LumiDesigns.com e-pood läheb väikesele puhkusele. Puhkus pole tegelikult päris õige sõna, sest pood ise jääb avatuks aga kuna sõidan ise ära, siis saan postitada ehted alles 9.augustil. Ja üks kurb uudis on veel - nimelt ei saa ma enne septembrit uusi ehteid teha, kuna minu stuudio jääb ajutiselt ehitustööde piirkonda ja ma ei pääse ise sellele enne septembrit ligi. Niiet - septembris uue hooga. Küll aga kavatsen ma lõpuks kodulehele ja blogisse üles panna kõik need ehted, mis vahepeal valminud on. Aga seda alles siis kui tagasi olen, sest homme (nüüd juba täna) sõidan ma natuke kauemaks kui nädalaks joogalaagrisse, mis on samas ka paastulaager. See saab olema minu elu esimene kord paastuda ja eks siis ole näha kuidas see õnnestub. Usun, et laagris koos teistega on seda tunduvalt lihtsam teha kui üksi kodus paastuda ja samal ajal perele sööki valmistada.
Ühes varasemas postituses, kus kirjutasin Soomes (Ylämaal) toimunud poolvääriskivide näitus-müügist, lubasin näidata ka sealt kaasaostetud kivisid. Nüüd lõpuks sain nad pildile ja siin nad on:

Vasakul kolm rohelist on imeilusad malahhiidid, tegelikult oli neljas veel aga see on juba uue omaniku käes. Taga paremal on suur hematiit, millest plaanin lõigata ise ehtekivid. Hematiidi ees on kolm ahhaadi geoodi lõiku ja nende kõrval paremal on vikerkaare-värviline püriit (läheb ka osaliselt lihvimisele). Kaks kollast ümmargust on kristalliseerunud meritähed. Nendest paremal on mäekristalli kaksiktipp ja all on kuldne topaas. Vot selline oli minu saak seekord Väga tahaks minna oktoobri lõpus Münchenis toimuvale poolvääriskivide messile, see on peaaegu kõige suurem näitus maailmas (Tusconi oma USA-s on vist suurem), kindlasti kõige suurem euroopas. Eks elu näitab, kas saan sinna minna või mitte. Kui siin on suuri kristallide-sõpru, siis soovitan soojalt!

ka käsitööhuviline saatis kell 21:30 - Link - kommentaarid (3)

10 Juuli 2010
No milline super suvi! Oleme perega käinud terve nädala järjest iga päev ujumas ja järjest paremaks läheb. Täna oli vesi meres ikka väga soe juba. Mõnus! Kuna täna juhtus ka fotokas rannas kaasas olema, siis tegin ka mõned pildid merest ja päikesest, et oleks mida talvel vaadata

Aga enne kui randa läksime (meil kipub see randa jõudmine alati õhtu peale jääma), tõstsin oma kivide lõikamise ja lihvimise masina toast õue ja seekord toimetasin hoopis päikese käes. Ja vot see oli mõnus. Kui saakski koguaeg kivisid õues lihvida, siis praeguste ilmadega ei saakski ma masina tagant minema. Ja mis viga pärast koristada - lased voolikuga üle (nii enda kui masina) ja ongi puhas! Homme jätkan ja siis juba saan ka pilte kividest näidata. Praegu aga näitan hoopis oma masinat päikese käes peesitamas:

Mõnusat suve!
ka käsitööhuviline saatis kell 21:17 - Link - kommentaarid

07 Juuli 2010
Sel pühapäeval käisime abikaasaga Soomes, täpsemalt Ylämaal, kus toimus iga-aastane poolvääriskivide näitus. Ylämaa asub päris Vene piiri ääres ja mind täitsa üllatas, et kuigi olime Soomes, siis piiriääres oli väga palju venekeelseid reklaame üleval. Ju siis on seal tõesti palju vene turiste. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Kes on huvitatud kristallidest ja poolvääriskividest, siis neil soovitan järgmisel aastal seda näitust külastada, arvan, et see on üks Eestile lähedal asuvamaid võimalusi. Peterburi näitused olid küll suurema väljapanekuga aga sinna on keerulisem minna (viisa hankimine, piiril ootamine jne.). Ylämaal olid kohal ka erinevatest riikidest müüjad - Saksamaa, Venemaa, Hiina ja kindlasti oli neid veelgi. Enamus väljapanekuid olid õues ja kuna ilm oli lihtsalt super, siis oli see minu jaoks nagu väike paradiis Kuna mul polnud aega fotosid teha, siis seekord oli selle ameti peal abikaasa. Pildid on siis sellised:

ka käsitööhuviline saatis kell 08:59 - Link - kommentaarid (5)

01 Juuli 2010
Pean tunnistama, et olen tõsiselt jännis oma kodulehe (www.LumiDesigns.com) ja blogi uuendamistega. Valminud on vahepeal päris palju asju aga millegipärast ei jõua ma kuidagi arvutisse, et uusi ehteid üles panna. Kuna mu kodulehe lingid ka praegu korralikult ei tööta, siis ei hakka ma otsest linki enne panema kui see asi on korda saanud. Arvasin siiani, et probleem oli minu arvutis, kuid selgus, et siiski on tegemist kahjuks suurema probleemiga. Ehk saab selle nüüd ka lähiajal korda. Niisiis, panin oma kodulehele üles kaelakee "Sauruse Sarveke" (kui soovite sellest rohkem pilte ja infot lugeda, siis palun minge mu kodulehele (www.LumiDesigns.com), sealt valige Galeriist Kaelakeed ja seal peaks see kohe esimene olema praegu). Tegemist on meeste kaelakeega ja kiviks on kristalliseerunud dinosauruse luu. Selle kiviliistu ostsin aasta tagasi Kanadast ja nüüd lõikasin ja lihvisin ta ise ehtekiviks. Lihvisin mõned kivid veel sellest liistust ja need ootavad oma aega (praegu veel vabad!). Mul on olemas kahte eri värvi dinosauruse luusid, ükskord varem tegin kaelakee "Kilp", seal oli punakas kivi, nüüd siis tegin tumedast kivist, ta on natuke nahkja pinnaga ja sinaka läikega - väga ilus kivi! Kivile tegin hõbedast pesa ning nahast nööri. Väga sobilik meesterahvale! Mul on olnud raskusi meestele ehete tegemisega, sest väga raske on tabada ära sellist disaini ja materjale, mida mehed oleks nõus kandma aga mulle tundub, et selline ehe sobib neile päris hästi. Vähemalt on nende kahe kee omanikud oma kaelakeedega väga rahule jäänud ja see on mulle parimaks tunnustuseks Kaelakee on selline:

Mul on päris mitu ehet hetkel tegemisel aga kuna nad on veel poolikud, siis pilte neist veel ei näita. Kuna praegu on super-ilusad ilmad siis mitte ei raatsi toas istuda ja seepärast jäävadki minu meisterdamised pigem öö peale. Siin siis üks pilt, mis sai tehtud paar päeva tagasi, siis kui lapsed juba magasid

Soovitan soojalt randa minna, sest vesi on juba täitsa soe ja meie tüdrukud käisid juba meres ujumas