Minni tegeleb...

Vanus: 35
Asukoht: südame lähedal
Tähtkuju: veevalaja

... vahel käsitööga. Heegeldan, koon, pärlendan, võõras pole tikkimine ja kui tuleb tuju, panen õmblusmasina ka tööle.

Arhiiv

Lingid

24 August 2008
OLÜMPIA LÕPETAMINE

Sai ka minu viievõistlus edukalt läbitud ja ka pildile püütud. Valmis juba umbes nädal aega, aga no ei saanud ilusale ilmale pihta, et pilti teha ja nii jäigi just kõikse sombusemale päevale, kui enam edasi ei saanud lükata.
08.08.08 nägi minu stardipauk välja selline:

Puudu olid punased seemned, mis saabusid mõne päeva pärast ja küsitav oli ka sinise niidi kogus, tundus, et ei tule välja. Kuna sama või lähedast tooni ei leidnud, mõtlesin katsetada. Oma ala sai kirja pandud natuke valesti. Õige oleks olnud: 5 ussi toorikut, kuna plaanis oligi teha valmis lihtsalt ussid ja põimida need olümpia rõngasteks, edaspidi arvan, et teen ka igale mingid kulinad külge. Seega peaks nendega kunagi veel kohtuma, aga siis juba ükshaaval. Siin siis pilt minu olümpiarõngastest:

Nüüd siis blogis üleval, panna veel pildialbumisse ja jooksuga tegelema oma kiirete toimetustega. Vaja eile korjatud seened panna soola ja pisikesed marineerida, söök teha, pesemas käia ja õhtul Viljandisse kontserdile "Suvesuhe".
Lubatud kõrvarõngaid, aja puudusel ei näita Las jääda järmiseks korraks ka midagi

21 August 2008
3 ON SELTSKOND

2. augustil peale tööd kiirustasin Drex,i suvilasse, et kohtuda Järvakatega. Kurb oli see tunne, kui jõudis pärale, et meid vaid 3 ongi alles jäänud. Samas see ei seganud meid tegelemast käsitööga ja pidamast plaane edaspidiseks.
Minul igatahes kasud sees. Drex pühendas ka meid oma ehtesaladustesse ja nii ma meisterdasin ühe kuloni:

Kodus tegin ka ketiosa juurde:

Veel näitas ta kuidas teeb neid mõnusaid "siilikesi", pidin ka kohe ühe kee tegema:

Veel tutvustas Drex trikki kahe klaasi ja fimoga. No lausa uskumatu, mida annab nii lihtsalt teha!
Ise näitasin, mida huvitavat olen leidnud Saylast, näpuga vaadata on ikka teine asi, kui lihtsalt pildilt.
Kokku tulid siis Drex, Hetty ja mina.

Vahepeal on veel valminud paar ussi. Roosa, minu praegune lemmik, pildistada võimatu!

Seda olen teinud juba ei-tea-kui-kaua. Vähemalt aasta! Alustatus sai ikka üpris esimeste seas, ei meeldinud ja nii ta jäigi seisma:

See suur muna on pärit Ülemiste keskuse käsitööpoest, 5.- tk

Alustasin ehtekonkursi töö lammutamisega:

Tegin sõbrannale sünnipäevaks komplekti:

Kartuses, et järsku pole see päris see, mis oleks päris õige, meisterdasin veel mõned: (pärast selgus, et kartus osutus totaalselt valeks)

Järgmine kord juba juttu olümpiast. Minu viievõistlus on küll edukalt lõpetatud, kuid pildile pole veel saanud mahti püüda. Lisaks peoga kõrvarõngaid.

01 August 2008
Juuni kuus lumi on maas....

Tegelikkuses on see tänane rahe või õigemini selle jääk. Fotoka järgi haarasin ja välja tormasin pildistama alles siis, kui sadu oli juba läbi ja hakkas ära sulama.

Riputan siia üles ka JUUNI KUU KOLLASE. Nagu ikka uss, mis muud. Neid tuleb ka siis (muidugi veits visalt) kui vaevlen totaalses loomingulises kriisis.

JUULI KUU SININE ja loomulikult jälle uss. Ma vist tüütan siinsed kaaskondlased juba oma ussidega lõplikult ära.

Lõpetatud veel paar ussi, aga neid vist pean uuesti pildistama või vähemalt kõvasti pilte sorteerima, et millest saab asja.

Juuli möödus päris tegusalt. Kuu alguses oli Vana-Veski puhkekeskuses üks pisikene line tantsu päev, millest võtsime osa kogu perega. Piltidega pole aga kuhugile veel jõudnud.
10 juuli sai meie emasest kassist kesksooline Palju tänu siinsetele sõpradele, kelle toetavast õlast ja julgustavatest sõnadest oli palju kasu selle otsuse langetamisel. Erilised tänud Mercarile, teised ei tule kohe meeldegi. Kass käis nädal vestiga ja nüüd poleks nagu miskit olnudki.
18 juuli algas jälle puhkus. Kõik sebisid pidevalt kusagil ringi ja seda, et kogu pere koos kodus oleks olnud juhtus väga harva. Lapsed vist hakkavad suureks saama.
Käisime siin-seal, ämmal külas ja mõned päevad ema juures. Viimase ühildasin Abja päevadel käimisega. Sellest sain teada tänu Chimairale, kes elab seal kandis. Laadal käisin ka talle mustadest öödest rääkimas ja ta oskas kohe öelda, kus seal lähim lõngakauplus asub

Eelmisel suvel tiirutasime veidi Lätis, nüüd sai käidud Soomes. No rohkem nagu Helsingis. Tegime perereisi.
Ütleks, et seiklused hakkasid päev enne reisi. Käisime Paides K-Arvutisalongis, et omale muretseda see kauaihaldatud nats parem fotokas. Vaatasime seal ühte Canonit ja järsku ilmus sinna Drex, kes tuli just seda aparaati ostma ja kuna see oli ainuke, loovutasime selle ostuvõimaluse talle. Tegelt omal kripeldas hoopis Olympus E-410, mida saime teada, et on veel (selle ahvatleva hinnaga) Tallinnas kahes kohas ja veel paar kohta Eestis. Kimasime siis joonelt linna, õhta käes, varsti pannakse muidu poed kinni enne tarvis ära osta... Ja mis siis sai! Juhtus täpselt sama, mis 2a tagasi! Me jäime aparaadist lihtsalt ilma, kuna vahepeal oli ära ostetud
Järgmisel hommikul vara-vara läks lahti reis. Ilm ilus, suundusime Serena veeparki. Muidugi on kõik seal käinud, aga juhul, kui keegi veel pole, jagaks mõningaid näpunäiteid, millest omal oli puudu. Tasub minna hästi ilusa ilmaga ja veeta seal terve päev. Päev maksab 20eur ja 16-20 16eur. Vahe pole väga suur. Kui minna päevaks, tasub kaasa võtta kõik, et ennast seal mugavalt ja mõnusasti tunda. Piknikukorv või külmakast, olenevalt milliseid sööke-jooke kaasa tahad võtta, puhkehetkeks näputöö või raamat. Sea oma pere mõnusasti kivile sisse ja tunne päevast rõõmu. Koht ise ootaks nagu veits uuendamist. Elab "vanast rasvast" ja laseb rahal mõnusalt taskusse voolata. Sellest ei tasu lasta häirida, kuna tegevust on siiski küllaga. Miinuseks on pesemise ja riidekappide tingimused. Dušše vähe, kappide juures kitsas.

Teise suurema kohana külastasime Helsingis Meremaailma ja Linnanmäki (ei tea, kas kirjapilt ka õige) lõbustusparki. Kaks päeva elamusi! Ostes ühispileti, saab seda kasutada kahel järjestikkusel päeval. Kulus ära küll! Arvasin algul, et mina küll jätan enamustel käimata, aga läks vastupidi. Minu poolt jäid käimata päris titekad ja need, millel vahepeal tuli olla pea alaspidi. Keeldusin minemast ka neile, mis käisid mitut pidi korraga ja kiiresti. Ameerika mägedel käisin kõikidel ja päris mitmel korral. Olen väga rahul!

Paar pilti veel albumis.

Kolasime ka muidu mööda Helsingit ja lähiümbrust. Ööbisime telkides. Telkimisplatsid on üldiselt üüratu kallid, tavaline taks on: 12 eur plats ja lisaks 4 eur iga näo pealt. Kolasime pisut ja juhuslikult leidsime 120 nr teelt, sealt, kust näitab viit 37km Helsingi ja 13 km Vihti, ühe ilusa ja eelnevaga võrreldes mega odava telkimiskoha. Kõigest 7 eur öö ja ei mingit lisa nägude pealt. Korralikud wc-d ja dušširuumid, grillimise kohad, järv (ujumis koht oli jama). Lisatasu eest saab kasutada pesumasinat, sauna.. ja seal oli veel võimalusi. Lisaks mitu matkarada. Korralik ujumiskoht umbes 5km Helsingi poole.
Minnes ja tulles sattusime Lepalillega ühte laeva, ka nemad käisid oma perega reisil.

Nüüd sai küll pikalt, aga sai ka olulisim juulist kirja. Nüüd siis peab hakkama mõtlema augusti värvispektri peale ja samas veits ka kripeldab see IT olümpia.